Zasady współpracy

W celu stworzenia dobrej i owocnej współpracy, bardzo ważny jest rzetelny przekaz informacji na temat planowanej pracy i pacjenta. Aby stworzyć estetyczną i funkcjonalną pracę protetyczną, istotna jest również jakość wykonania wycisku. Te dwa elementy pozwolą na zaplanowanie i wykonanie prawidłowo pracy protetycznej. Kolejnym, bardzo ważnym elementem przy pracach estetycznych, szczególnie w odcinku przednim, są informacje zawarte na zdjęciach.  W związku z powyższym prosimy o:

Terminy i płatność:

  1. Warunki płatności oraz transportu rozpatrujemy indywidualnie i podlegają negocjacji.
  2. Nasza pracownia bezpłatnie odbiera i dowozi prace protetyczne do gabinetów z okolicy Katowic, Rudy Śląskiej, Chorzowa.
  3. Z Gabinetami z poza wyznaczonych wyżej okolic kontaktujemy się za pomocą przesyłek kurierskich. Płatności związane z przewozem dzielone są na pracownię i gabinet współpracujący.
  4. Płatność za pracę protetyczne można regulować gotówką lub przelewem na konto bankowe do 10 dnia miesiąca.
  5. Na prace protetyczne wystawiamy faktury zbiorczą po zakończeniu miesiąca.
  6. Nasza pracownia wykonuje prace protetyczne ekspresowe w terminie indywidulanie ustalonym z gabinetem. Zlecenia takie są dodatkowo płatne 50% podstawowej ceny.
  7. W przypadku rezygnacji w trakcie realizacji pracy protetycznej pracownia pobiera opłatę za wykonaną część pracy.
  8. W przypadku rezygnacji pacjenta z wykonanej pracy protetycznej “na gotowo” pracownia pobiera opłatę w wysokości 50% wartości pracy.
  9. Termin oraz wycena prac protetycznych opartych na implantach oraz prac kombinowanych ustalana są indywidualnie.
  10. W przypadku trudnych warunków u pacjenta i konieczności konsultacji w gabinecie istnieje możliwość osobistej wizyty technika w państwa placówce za niewielką dopłatą. 

Udzielamy gwarancji:

Udzielamy gwarancji:

  1. Gdy powstaną uszkodzenia w wyniku rozcementowania pracy, wkładu koronowo-korzeniowego itp.
  2. Gdy powstaną uszkodzenia w wyniku braku strefy podparcia.
  3. Gdy praca jest wykonana na podstawie nieprawidłowego wycisku w źle przygotowanym polu protetycznym lub niezgodnie z zasadami sztuki dentystycznej.
  4. Gdy procedura cementowania nie jest odpowiednio dobrana do materiału, z jakiego jest wykonana struktura.
  5. Przy pracach z uzupełnieniami tymczasowymi, protez natychmiastowych, mikroprotez. 
  6. Gdy powstaną uszkodzenia w wyniku zdarzeń losowych, niebędących wynikiem naturalnego procesu żucia i artykulacji.
  7. Gdy doszło do ingerencji w strukturę konstrukcji cyrkonowej/metalowej podczas obróbki przez lekarza.
  8. Gdy praca nie została oddana pacjentowi w terminie 15 dni kalendarzowych od momentu jej ostatecznego wykonania.
  9. Gdy powstaną uszkodzenia w wyniku naturalnego osiadania protez( złamania, pęknięcia ,przetarcia).
  10. Gdy odkształcą się elementy metalowe w protezach szkieletowych i osiadających.
  11. Gdy powstaną uszkodzenia w wyniku nieprawidłowo ustalonego zgryzu lub niewybalansowanej okluzji.
  12. Gdy powstaną uszkodzenia mechaniczne w wyniku niewłaściwego korzystania i nieprawidłowej higieny przez pacjenta.
  13. Gdy powstaną uszkodzenia wynikające z ingerencji pacjenta w prace protetyczną.

    W przypadku reklamacji, prosimy o przesłanie drogą elektroniczną fotografii pacjenta z pracą u ustach (o ile warunki na to pozwalają), pracy z wyciskiem, opisem danych pacjenta oraz datą wykonania pracy protetycznej.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, masz jakieś wątpliwości czy pytania, prosimy o telefon, w ten sposób najszybciej uzyskasz szczegółowe informacje.